Wydanie wypisu i wyrysu z rejestru gruntów
Kogo dotyczy
Wnioskodawca
Czas realizacji
Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia skutecznego złożenia wniosku.
Wymagane dokumenty
Wniosek o wydanie wypisu i wyrysu z mapy ewidencyjnej - formularz EGiB.
Opłaty
Opłatę pobiera się przed sporządzeniem i wydaniem wypisu z rejestru gruntów oraz wyrysu z mapy ewidencyjnej.
Wysokość należnej opłaty zostanie przedstawiona na Dokumencie Obliczenia Opłaty.
Płatność przelewem lub w siedzibie urzędu tylko w formie bezgotówkowej.
Opłata zgodna z tabelą 11 Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1990).
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Poznaniu za pośrednictwem Starosty (odwołanie składa się w kancelarii starostwa. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1990).
Dodatkowe informacje
Wnioski w postaci analogowej (opatrzone własnoręcznym podpisem Wnioskodawcy):
Bezpośrednio (pok. 103) lub pocztą tradycyjną na adres:
Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami,
ul. Poznańska 200 G, 63-800 Gostyń.
Wnioski w postaci elektronicznej:
Poprzez skrzynkę podawczą (ePUAP) lub e-mail – wniosek musi zostać podpisany podpisem potwierdzonym profilem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym
KONTAKT
Telefon - 65 300 21 62
e-mail - starostwo@gostyn.pl