A+
A-
Wersja kontrastowa
Starostwo Powiatowe w Gostyniu




 Drukuj

Wyrejestrowanie pojazdu

Kogo dotyczy

Wnioskodawca

Czas realizacji

1 dzień

Wymagane dokumenty

1. Wniosek o wyrejestrowanie pojazdu – złomowanie pojazdu.- zał. nr 1
2. Załączniki:
- dotychczasowe tablice rejestracyjnych
- dowód rejestracyjny
- karta pojazdu - jeżeli była wydana
- zaświadczenie o demontażu pojazdu ze stacji demontażu pojazdu lub przedsiębiorcy prowadzącego punk zbierania pojazdów, albo równoważnego dokumentu wydanego w innym państwie wraz z tłumaczeniem przysięgłym na język polski.
- oświadczenie składane pod odpowiedzialnością karną za składanie fałszywych zeznań – w przypadku kradzieży pojazdu - zał. nr 2
do wglądu:
- dokument tożsamości właściciela lub pełnomocnika

Opłaty

1. Opłata skarbowa*:
- za wydanie decyzji - 10,00 zł.
* opłaty dokonać można przelewem na nr rachunku 11 1090 1258 0000 0001 3390 0964 lub kartą płatniczą w Referacie komunikacji

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lesznie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję . Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

Podstawa prawna

Podstawa prawna: ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym; Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych.
© 2024 Starostwo Powiatowe w Gostyniu
aplikacja: 1.10.003.008, baza: 1.8.6.3
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce